vendredi 30 août 2013

VPN oppkobling fra utlandet

VPN oppkobling fra utlandet


VPN oppkobling fra utlandet
Har en Synologyserver 212+ jeg nsker bruke for se p norsk TV og se filmer via Comoyo fra utlandet.
Har leita, men ikke funnet noe svar p hvordan jeg kan gjre det. Har sett p DS player for pad, men den fungerte ikke helt.
Noen som har tips om hvordan jeg skal f til se NRK og Comoyo fra utlandet? med min egen server. S jeg slipper betale for VPN


VpnTraffic Unng begrensninger p internettbruk, bruk Skype,VOIP, TV-kanaler og streaming-tjenester som Hulu, Netflix og BBC
iPlayer. Unng lokasjonsbaserte begrensninger. VPN-servere fra 40+land verden rundt. Sttter pptp og l2tp/ipsec.

What you need is a VPN account !

Before you make an order, you can Trial our VPN Service for3 days.

Only$1.99

High Speed
All country server



What you need is a VPN account !

Before you make an order, you can Trial our VPN Service for3 days.

• Only$1.99

• High Speed
• All country server

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Remarque : Seul un membre de ce blog est autorisé à enregistrer un commentaire.